Max Bögl rewards the best trainees with a car

06.03.2019

The best trainees of the construction technology company Max Bögl were again rewarded with a car this year. This year one trainee from the Gera location and one trainee from the Sengenthal headquarters are happy to be allowed to drive for free for half a year.

Max Bögl rewards the best trainees with a car

 

Max Bögl Group rewards its best trainees with a car

The Max Bögl group of companies presented Annemarie Eberlein (trainee industrial clerk at company location in Gera) and Daniel Walter (mechatronic apprentice at headquarters in Sengenthal) an Opel Adam. They are currently the best trainees in the Max Bögl Group and have each earned a vehicle.

 

Photo Gera f.l.t.r.: Jens Bögl (Head of Human Resources), Annemarie Eberlein, Grit Müller (specialist for personnel), Susann Wienstroer (trainer for industrial clerks)
Photo: Max Bögl Group>

 

For six months the two of them have all the freedom they need when it comes to mobility - they are the new heroes on the streets. "It is very important to us to offer the young people at our locations incentives and perspectives," explains Ralph Walter, training supervisor at the Max Bögl Group and adds: "We wish the trainees a good and accident-free journey at all times!

 

Photo Sengenthal f.l.t.r.: Jens Bögl (Head of Human Resources), Ralph Walter (Training Supervisor), Daniel Walter, Emil Ekerst (Trainer Mechatroniker)
Photo: Company Group Max Bögl

 

Contact:

Jasper Wulf
Marketing Human Ressources
Tel.: +49 9181 909-15451
E-Mail: jwulf@max-boegl.de

Auf direktem Weg

Unsere Brückenbauspezialisten bei Max Bögl sind der Faszination des modernen Brückenbaus ebenso erlegen. Mit weit über 1.000 fertiggestellten Brückenbauwerken beweist die Firmengruppe ihr umfangreiches Know-how auf dem Gebiet des modernen Brückenbaus. Waren es anfangs Straßen- und Bahnbrücken aus Betonfertigteilen, werden heute Bauwerke in jeder Größenordnung erstellt – von Ortbeton über Stahlverbund bis hin zum reinen Stahlbau. Als weitere Spezialität unseres Hauses gilt der Ersatzneubau von Eisenbahnbrücken unter „rollendem Rad“. Zur Ausführung kommen alle gängigen Bauverfahren wie Freivorbau und Taktschiebeverfahren, Vorschubrüstung und Traggerüste. Oberste Priorität haben bei allen Bauwerken unserer Firmengruppe stets Qualität und Termintreue. Sicherheit, Robustheit, Dauerhaftigkeit und naturverträgliche Gestaltung sind weitere Maßstäbe, an denen wir uns in der Königsdisziplin des modernen Ingenieurbaus messen lassen.

Auf direktem Weg

Leistungsspektrum

  • Taktschiebeverfahren
  • Vorschubrüstung
  • Verbundfertigteilträger-Bauweise
  • Dickblechbrücken
  • Modulbrücken
  • Hybride Bahnbrücken
  • Neubau unter rollendem Rad
Leistungsspektrum

Diese Webseite verwendet Cookies. Indem Sie unsere Webseite nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu. Mehr erfahren ...