Location Denmark celebrates its 5th anniversary

27.11.2018

On 19 November the Max Bögl location Denmark celebrated its 5th anniversary. All employees - whether in the branch or on the construction sites - were surprised with cakes on this occasion.

Location Denmark celebrates its 5th anniversary

 

news 2018 5 jahre daenemark 01 max boegl

 

Interesting facts about our location in Denmark:

  • The head office in Denmark is located in the city of Fredericia, which has a population of 41,000. Geographically, Fredericia is located 100 kilometres north of Flensburg and 220 kilometres west of Copenhagen - the capital of Denmark.
  • Currently there are 44 colleagues working in Denmark. These employees are professionally diverse. There are construction and project managers, quality managers, business people and calculators all working in a wide variety of professions at the site.
  • Special projects in the 5-year history include the hospital in Herning, the university hospital in Århus and the recently completed multi-storey car park in Copenhagen, which impresses with its extraordinary facade.

    Currently, the remarkable housing project "Base Camp" in Lyngby and the logistics centre for Nomeco HealthCare - the largest and most modern logistics centre for pharmaceutical products in Northern Europe - are being realised in Køge.

With this in mind, we look forward to the next 5 years and wish our colleagues in Denmark all the best and continued success.

 

Ejler Bille multi-storey car park, Copenhagen

 

Housing Base Camp, Lyngby

 

Auf direktem Weg

Unsere Brückenbauspezialisten bei Max Bögl sind der Faszination des modernen Brückenbaus ebenso erlegen. Mit weit über 1.000 fertiggestellten Brückenbauwerken beweist die Firmengruppe ihr umfangreiches Know-how auf dem Gebiet des modernen Brückenbaus. Waren es anfangs Straßen- und Bahnbrücken aus Betonfertigteilen, werden heute Bauwerke in jeder Größenordnung erstellt – von Ortbeton über Stahlverbund bis hin zum reinen Stahlbau. Als weitere Spezialität unseres Hauses gilt der Ersatzneubau von Eisenbahnbrücken unter „rollendem Rad“. Zur Ausführung kommen alle gängigen Bauverfahren wie Freivorbau und Taktschiebeverfahren, Vorschubrüstung und Traggerüste. Oberste Priorität haben bei allen Bauwerken unserer Firmengruppe stets Qualität und Termintreue. Sicherheit, Robustheit, Dauerhaftigkeit und naturverträgliche Gestaltung sind weitere Maßstäbe, an denen wir uns in der Königsdisziplin des modernen Ingenieurbaus messen lassen.

Auf direktem Weg

Leistungsspektrum

  • Taktschiebeverfahren
  • Vorschubrüstung
  • Verbundfertigteilträger-Bauweise
  • Dickblechbrücken
  • Modulbrücken
  • Hybride Bahnbrücken
  • Neubau unter rollendem Rad
Leistungsspektrum

Diese Webseite verwendet Cookies. Indem Sie unsere Webseite nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu. Mehr erfahren ...