Location Denmark celebrates its 5th anniversary

27.11.2018

On 19 November the Max Bögl location Denmark celebrated its 5th anniversary. All employees - whether in the branch or on the construction sites - were surprised with cakes on this occasion.

Location Denmark celebrates its 5th anniversary

 

news 2018 5 jahre daenemark 01 max boegl

 

Interesting facts about our location in Denmark:

  • The head office in Denmark is located in the city of Fredericia, which has a population of 41,000. Geographically, Fredericia is located 100 kilometres north of Flensburg and 220 kilometres west of Copenhagen - the capital of Denmark.
  • Currently there are 44 colleagues working in Denmark. These employees are professionally diverse. There are construction and project managers, quality managers, business people and calculators all working in a wide variety of professions at the site.
  • Special projects in the 5-year history include the hospital in Herning, the university hospital in Århus and the recently completed multi-storey car park in Copenhagen, which impresses with its extraordinary facade.

    Currently, the remarkable housing project "Base Camp" in Lyngby and the logistics centre for Nomeco HealthCare - the largest and most modern logistics centre for pharmaceutical products in Northern Europe - are being realised in Køge.

With this in mind, we look forward to the next 5 years and wish our colleagues in Denmark all the best and continued success.

 

Ejler Bille multi-storey car park, Copenhagen

 

Housing Base Camp, Lyngby

 

Den Mitarbeitern stehen jederzeit Ansprechpartner (Qualitätsmanagementbeauftragte) aus den jeweiligen Geschäfts- oder Zentralbereichen sowie zusätzlich die Verantwortlichen aus dem Unternehmens-QM für übergreifende Belange zur Verfügung.

Um eine gleichbleibende Qualität unserer Produkte und Abläufe zu gewährleisten, werden entsprechende Vorgaben definiert. Damit wird konkret und verständlich festgelegt, was von wem wie zu tun ist. Die Vorgaben lassen sich mittels einer IT-Anwendung jederzeit digital einsehen. Die Kernprozesse sind beispielsweise mit Hilfe der maxlandkarte prozessorientiert dokumentiert.

Über Audits werden die internen und externen Vorgaben bzw. Regelungen auf Einhaltung und Durchführung überprüft. Das erfolgt durch ausgebildete Auditoren mittels einer Begutachtung der verantwortlichen Stellen und Einsichtnahme in die Dokumentationen und Abläufe. Die Bereiche erhalten somit eine sachliche und kundige Bewertung und können sich mit den gewonnenen Erkenntnissen stetig weiterentwickeln.

Die Grundlage unseres Handelns ist ein Null-Fehler-Strategie. Sollte trotz umfangreicher Vorkehrungen ein Fehler auftreten, sehen wir diesen als Chance, uns zu verbessern. Durch ein gezieltes und bereichsübergreifendes Analysieren und Umsetzen von Maßnahmen wird ein erneutes Auftreten von Fehlern innerhalb der gesamten Prozesskette verhindert.

Diese Webseite verwendet Cookies. Indem Sie unsere Webseite nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu. Mehr erfahren ...